Benvinguts al meu bloc !!!
Wellcome to my blog !!!
Bienvenus dans mon blog !!!
Willkomen im mein Blog !!!



22 d’agost del 2011

Jornades internacionals de català Gironella-Masdenverge (2a setmana)

Ahir diumenge l'Eva i jo vàrem tornar a Gironella per seguir amb les jornades. Va ser el darrer dia al restaurant de la 1a setmana i ens varen fer un sopar improvitzat (pa amb tomata, embotits i per veure cava). Els estudiants durant el sopar em varen estar explicant el que havien estat fent durant el cap de setmana de Festa Major. Gairebé tots coincidien en piscina al matí, sardanes a la tarda i festa a la nit a la Font del Balç, amb anècdota inclosa. La nit de divendres després d'unes quantes cerveses varen tornar a casa amb una nina inflable. El Carlo, va trencar la clau de casa seva i el Quique el va convidar a dormir a casa seva. Va dormir al sofà del menjador i la nina la varen posar asseguda a la taula d'esmorzar menjant una poma. Al matí quan les noies es varen llevar varen trobar un noi dormint al seu sofà i una nina asseguda a la taula. Imagineu-vos quin ensurt, ;-)
Després de sopar vàrem anar a la Font del Balç que hi havia concert i tocaven els Ai, ai, ai, dels quals havíem fet dues cançons a classe. Però l'Eva i jo vàrem marxar abans que comencessin perquè ja era molt tard. I avui ens han dit que varen començar a les 2 de la matinada i que varen tocar fins cap allà les 4. En aquell moment he entès perquè va passar tanta estona fins que vaig aconseguir adormir-me; perquè des de la meva habitació se sent moltíssim la música de la Font del Balç.

Dilluns 22 Avui han portat la nina inflable i l'han asseguda a la classe de l'Eva com si fos una alumna més, perquè ella no sabia la història. I l'Eva quan l'ha vista ha fet un crit.
El dinar avui l'hem fet a un altre restaurant i també està força bé; tot i que el personal són més amables els de Cal Xato.